Eragon a Eldest – Audioknihy

Keď som dočítal oba vydané diely, v skutočnosti som bol tak nadšený, že som chcel čítať znova. To ale nebolo veľmi možné, lebo začala zas škola a ja som mal len eBook vydania oboch diel. Ale šťastie mi prialo a našiel som riešenie – oficiálne audioknihy. Na počudovanie sa dali zohnať celkom ľahko – stačilo len hľadať na tom správnom mieste. Eragon mal asi 450 MB (16 hodín a 25 minút), Eldest asi 650 MB (23 hodín a 27 minút). Obe knihy boli v angličtine, čo ma prinútilo pochybovať, že to zvládnem, ale moje obavy boli zbytočné.

 

Obe knihy nahovoril Gerard Doyle. Má celkom príjemný hlas a dabovať vie (inak by knihy nečítal). Angličtina je naozaj pekná a anglická (tí čo po anglicky trochu hovoria, vedia, aký je rozdiel medzi anglickou a americkou angličtinou), Gerardovi je dobre rozumieť. Slovná zásoba je celkom pokročilá, ale aj keď nerozumiete všetkým slovám, význam pochopíte – ak sa na počúvanie sústredíte, nestratíte sa. Hlavnou výhodou audiokníh je pre mňa možnosť nahrať si ich do prenosného MP3 prehrávača a nosiť ich všade so sebou – môžete “čítať” kdekoľvek sa vám to hodí a nemusíte so sebou ťahať hrubé a ťažké knihy (a v prípade Odkazu toto platí dvojnásobne).

 

Takže ak viete trochu po anglicky a nemôžete alebo nechcete si kúpiť knihy, toto riešenie je pre vás. Na druhej strane – papierová kniha má stále svoje čaro. 😉

 

P.S.: Ak si chcete vypočuť najprv len ukážku z diel, na požiadanie poskytnem niekoľkominútové demo.

 

(EDIT)

 

Pre tých, ktorí požiadali o demo alebo celú audio knihu:

Odkazy posielam e-mailom, preto pri komentovaní uveďte funkčnú e-mailovú adresu, ku ktorej máte prístup. Ak vám e-mail s odkazmi neprišiel do 72 hodín od požiadania, skontrolujte si vo svojej e-mailovej schránke spamový priečinok. Agresívnejšie spamové filtre môžu môj e-mail ohodnotiť (kvôli množstvu odkazov) ako spam. Ak vám e-mail neprišiel vôbec, požiadajte o jeho zaslanie znovu.

54 thoughts on “Eragon a Eldest – Audioknihy

  1. Mar3ek Post author

    Jasne, už som to namailoval. Tiež poprosím, aby tieto linky zostali v tajnosti – aby neboli zverejnené inde na internete. Ďakujem.

  2. PETER "Echo88"

    Nemohol by si mi poslat prosim linku na e-book eragona (jak vies SK alebo CZ) ak nie tak aj tak dik. Nahravka by bola pekna, keby som bol anglictinar a nie nemcinar :-D.

  3. Katka

    Ahoj, prosim ta mohol by si mi napisat, kde sa daju stiahnut tie audioknihy? A inak, podla mna je to super, že sa takto dajú vypočuť nahrávky kníh. Aj keď si zatiaľ až tak neviem predstaviť, či je z toho taký zážitok ako po prečítaní knihy, ale ľudia si to pochvaľujú. Tak by som to rada aj ja vyskúšala. Ďakujem

  4. J.D.SKAlpel

    Ahoj. Tak jsem delal pokusy, protoze moje ANG je dosti slaba.
    A nakonec jsem pomoci EPOS, hlasove syntezy a hlasu Violka, zacal prevadet Eragona a Eldesta do MP3 🙂 jasne, neni to tak uzasne, jako normalni audiokniha, je tam slyset preci jen ta synteza, ale kdyz si clovek zvykne, tak se to da, docela v klidu poslouchat. Jen, me stve, ze mam stazene obe knihy ve forme dokumetu, a jsou tam drobne chyby, a to potom ta Violka taky precte. Nemate nekdo odkaz na ceske Ebooky??

  5. sqx

    Zdravicko, poslal by si prosim aj mne ze z kade si to stiahol? A vies aj o nejakych inych knihach (akekolvek) ktore sa daju stiahnut nahovorene(najlepsie by bolo po slovensky a cesky ale na tom az tak nezaezi)? Vdaka.

  6. mariana milosavljevicova

    ahoj,
    ja si tu tak klikam, lebo mam novo zavedeny internet a nie som este zbehla uzivatelka; chcem si velmi zohnat nejake audioknihy, zacala som pozerat co je v ponuke, ale je to nekrestansky drahe dat za nieco 400 az 600 skk,
    tak som klikala dalej a nasla tvoj link.
    mohol by si mi poslat nieco a vysvetlit ako si to stiahnem?
    a nerozumiem co som mala vyplnit do policka webstranka, tak ani neviem ci ti to pride
    mary

Pridaj komentár

