Simpsons the Movie

V dobe kreslených 3D zázrakov… Prišiel film o žltej rodine parodujúci USA…

 

Je to novinka, tak čo by som si to nepozrel, nie? Celkový dojem – hm…:

 

Mohlo to byť aj lepšie. Miestami bol film vtipný, miestami bol celkom off-topic. Arnold Schwarzenegger ako americký prezident, čo polovicu slov hovorí v nemčine je fajn. Moralizačná myšlienka o znečisťovaní živtného prostredia je, tak povediac, na smiech. Celé je to pritiahnuté za vlasy až na prasknutie. Nie som žiadny fanúšik komédií (ani Simpsonovcov), ale aj tak si myslím, že existujú aj lepšie. A čo sa týka fanúšikov Sipsonovcov, pozrite si radšej seriál.

5 thoughts on “Simpsons the Movie

  1. eranis:)

    NESUHLASIM!!!
    pre fanusikov simpsonovcov to bol jeden velmi podareny zazitok.tak nepis bludy:)
    ako beriem, ty mas nazor, ja mam nazor, ale nepis odporucania pre fanusikov ked nim nie si:)
    a inak, dik za podakovanie:)

  2. Mar3ek Post author

    Vďaka za comment. Ale nemáš úplne pravdu – toto nemaá odporúčanie pre fanúšikov, pretože fanúšik si predsa nebude čítať dojem autora nejakého blogu 🙂 .
    Fanúšik si názor urobí sám v kine.
    Toto mal byť len môj osobný názor po zhliadnutí filmu.

  3. Arielis

    ehmmm Simpsonovci hmmmm. ako podla mna clovek ma z filmu iny zazitok ked ho vidi v kine a ked doma cumi do monitoru. Videla som ukazku Simpsonovcou v kine a rehotala som sa cely cas …pozerala som to doma.. ako dalo sa smiech i mierne usmevy tam boli no… nechytilo ma to…napr. na ice age to podla mna nema. Samoska fanusikom nie som a ani ten serial nepozeram pravidelne to znamena ze sa nedalo ine cakat ale myslela som ze to bude lepsie. Zlatunky bol spidervepřš a meggy 🙂 bolo tam toho viac ale uz si to nepamätam. Era ty pozeravas serial? A marek ved je to americky film ci nie? I ked mne na tom tak nezalezi:)

  4. Pru

    Ja som ten film tiez videla ako ta myslienka o znecistovani ako oxranarka prirody tvrdim fajn, ale myslim ze najviac sa na tom zasmiali fakt asi len skalni fanusikovia, proste neni to moj typ zmyslu pre humor. Lubilo sa mi tam akurat to babo s tou flasou jak xcelo zautocit na tyx obyvatelov Springfieldu ale inak typicky americky humor

Pridaj komentár

