Dračí Doupě a moja parta

Jedna z mojich najobľúbenejších zábaviek – Dračí Doupě. Keď som sa s ním prvý raz stretol (to bolo hodne dávno), ešte som nevedel, že práve táto hra vyplní toľko môjho času. Ako si ma chytil a takých 8 rokov ma už drží. Postupne sa mi vo svojom okolí podarilo sformovať viac-menej stálu hráčsku skupinu o štyroch členoch (+ jeden príležitostný). Ja osobne sa týmto štyrom starám o príbeh (pre tých, čo poznajú žargón – som PJ). Ešte šťastie, že si ma DD našlo, inak by tieto prázdniny stáli za ešte väčší prd.

 

Týmto sa chcem poďakovať mojim hráčom – Pru, Arielis, Eranis, Senirovi a Vredovi 🙂 – za to, že to s mojimi príbehmi (akokoľvek otrepanými alebo náročnými) vydržali až doteraz a že hrajú tak ako hrajú. Bez nich by bolo oveľa menej zábavy a oveľa viac domácich prác.

 

Vďaka!

 

P.S.: Sľubujem, že príbehy nebudem robiť príliš na logiku, vzhľadom na to, že to nemáte radi.

 

P.S. 2: Tiež sa pokúsim natiahnuť náš súčasný príbeh do takej miery, aby ste hrali do úrovní, ako ste ešte nikdy nehrali.

2 thoughts on “Dračí Doupě a moja parta

  1. Arielis

    Velmi mile:) . Ale mi ti ti dakujeme pretoze si skvely Pj-ej.
    Draci Doupe je uzasna hra a mam z nej plno skvelych vtipnych a nezapomenutelnych zazitkov. Boli u mna pokusy byt Pj ale tebe sa to nevyrovna;) . Tie moje ,,pokusy” 😀 ako da sa na nich dobre zasmiat 😉 (hacik bol v tom ze som nepoznala pravidla;) ) Dakujem svojim spoluhracom bez ktorych by nebola nalada aka je , samoska nedalo by sa hrat a bez ktorych by som si asi definitivne pokazila oci ( citam citam no DrD ma z toho vzdy vytrhne) 😉 thx

  2. Pru

    Ja sa mozem len a len s xvalou pridat k Arielis, nezabudnem na zaciatky ked som bola casto obetovana a skoncila som dakde v klietke celu hru a podobne, xcem sa podakovat nasmu PJ ze pri nom sa mi to este nestalo a tiez jemu a spoluhracom ze toleruju moje crazy sxizofrenicke postavy.
    Pokazde sa uz vopred tesim kedy bude drd, proste ja tymi pribehmi zijem:) A ocenujem kopec driny ktore musi nas PJ vynalozit (z vlastnej skusenosti s nevydarenymi upirimi drdmi viem co to je:) a hlavne funny postavy ktore skvele dabuje, este raz thanks
    DRD FOREVER

Pridaj komentár

