Harry Potter and the Deathly Hallows

Tak je to tu. Kniha vyšla. Ráno som vstal, a na pol deviatu bežal do obchodu. Začal som čítať. A skončilo to ako s každou inou dobrou knihou – nemohol som prestať čítať. Autorka mala pravdu, sedmička je jednoznačne najlepšia zo všetkých. Jednoducho som tú knihu zhltol na raz. Trvalo to 19 hodín – od soboty 10 hodín ráno do nedele 5 hodín ráno. Spal som asi tri hodiny a celú nedeľu som bol na nič, ale stálo to za to na 100%. Nebudem tu písať spoilery, ale všetci tí, čo sa boja vyhlásení o tragickom konci, by mali vedieť, že ono to nie je zase až tak strašne zlé, ako som čakal. Takže Janči sa nemusí vešať ani upadať do depresie.

 

Kúpa tejto knihy sa určite oplatila. Nie len pre to, že je to posledný diel série, ale aj pre to, že teraz som vo svojom okolí jediný, a môžem ostatných provokovať. 🙂

 

A všetci čo čakáte na preklad, máte sa na čo tešiť. Aj keď budete čakať dlhšie, než ste čakali. Vydavateľstvo ohlásilo, že preklad vyjde až po Vianociach.

 

Takže:

 

Long live Harry Potter!!

3 thoughts on “Harry Potter and the Deathly Hallows

  1. peta

    Suhlasim s názorom ze sedmicka je najlepsia. Proste genialna. Az na tie mnohe straty na zivotoch postav. The Best.

  2. Mar3ek Post author

    Thx za commenting. Som rád že, že nie som sám, komu sa kniha páči.
    K tým stratám na životoch – mohlo to byť aj oveľa horšie, nie? Kľudne mohli zomrieť aj tí najhlavnejší hrdinovia. Myslím, že fanúšikovia HP (vrátane mňa) majú byť sa čo vďační pani JKR. 🙂

  3. peta

    No jo no ako aspon nezomreli tí co nezomreli 🙂 ale luto je mi vies asi ktorej dvojice 😉 ( aj ini ludia budu na tejto str a mozno necitali hp7 nechcem kazit zazitok). ale lepsiu knihu nepoznam ( aspon sa mi zda mmt )

Pridaj komentár

