Veľký deň sa blíži – už len 11 dní!!

Áno. Presne toľko zostáva do vydania knihy Harry Potter 7 – The Deathly Hallows. Pre mňa asi najočakávanejšia novinka roka. Hm, ono to bude asi tým, že som mierny fanatik. Čakám na vydanie už odkedy som dočítal šiestu knihu (ktorú mám prečítanú asi 5 krát). Za všetko hovorí fakt, že som ochotný 21.7. ráno vstať a okamžite bežať do najbližšieho kníhkupectva aby mi to náhodou neušlo. Dúfam, že vo Vrakuni nie je veľa takých fanatikov ako ja. Keď sa k tej knihe 21. nedostanem, asi budem musieť spáchať rituálnu samovraždu. Šnúrkami od topánok. Tak si držím palce a tiež držím palce všetkým, čo sa 21. ráno pohrnú do kníhkupectiev, aby tam získali svoj výtlačok tejto asi najočakávanejšej knihy roka.

One thought on “Veľký deň sa blíži – už len 11 dní!!

Pridaj komentár

